ISTORIA NOASTRA

Oferirea accesului la mobilitate cât mai multor persoane

De la început, Dacia și-a propus să ofere cât mai multor persoane acces la mașini noi, esențiale și robuste. De-a lungul anilor, brandul a evoluat odată cu vremurile. A reușit să se adapteze la cerințele clienților săi, păstrându-și în același timp ADN-ul. Dar pentru a face acest lucru, a încălcat în mod repetat codurile și a zdruncinat piața auto. Fiecare dintre modelele sale emblematice este o revoluție în felul său.
DACIA, UN BRAND NĂSCUT DE DOUA ORI
Dacia s-a născut în România în 1966, cu un obiectiv clar: să ofere mașini moderne, robuste și economice tuturor românilor. Denumirea sa este direct inspirată din numele dat de romani teritoriului României de astăzi.
Preluarea Dacia de către Renault în 1999 a marcat un punct de cotitură strategică. Se face o pauză din punct de vedere al calității. Dacia devine o marcă a Grupului Renault.
LANSAREA FILMULUI LOGAN ÎN 2004...
...semnalează renașterea mărcii. Logan este o berlină de familie modernă și robustă, concepută inițial pentru piețele emergente la prețul imbatabil de 5.000 de euro. Este o revoluție pe piața auto, aducându-i un mare succes comercial, inclusiv în Europa de Vest, unde Logan și-a făcut debutul în 2005.
LANSAREA SANDERO ÎN 2008
Sandero este a doua lansare majoră a Daciei. Este, de asemenea, cel mai mare succes comercial al lui. Numeroasele sale avantaje – proporții generoase, un spirit practic și versatil, un preț accesibil – Sandero a devenit cea mai vândută mașină pentru persoane fizice din Europa.     
LANSAREA DUSTER ÎN 2010
Cu Duster, Dacia scutură din nou ideile preconcepute despre mașini. Duster nu este doar cel mai mic dintre SUV-uri, este și un vehicul atractiv, cu capacități reale de traversare. Succesul comercial este din nou.    Avec Duster, Dacia bouscule encore une fois les idées reçues sur l’automobile. Car Duster n’est pas seulement le moins cher des SUV, c’est aussi un véhicule attractif de par sa polyvalence hors pair et de vraies capacités de franchissement. Le succès commercial est encore une fois au rendez-vous.
O POVESTE DE SUCCES CARE CONTINUA
Și saga continuă. În 2021, Dacia a făcut vehiculele electrice accesibile tuturor prin lansarea modelului Spring: o mașină 100% electrică, cu dimensiuni compacte, care, cu liniile sale musculoase și garda la sol ridicată, combină agilitatea unei mașini de oraș cu robustețea unui SUV. O nouă revoluție este în desfășurare.
LANSAREA JOGGER ÎN 2022
O adevărată invitație la aventură, Jogger întruchipează perfect poziționarea și spiritul Dacia. Această mașină de familie versatilă, aflată la intersecția mai multor segmente și capabilă să găzduiască până la 7 pasageri, împrumută ce e mai bun din fiecare categorie: lungimea unui break, spațiul și modularitatea unui vehicul de agrement și atributele robuste ale unui SUV.
CELE MAI MARI LANSĂRI ÎN 2025
În 2025, Dacia își propune să cucerească segmentul C cu Bigster, un SUV hibrid spațios cu 5 locuri care întruchipează valorile sale fundamentale: Esențial și Cool, Eco-Smart, Robust și Outdoor. Calități esențiale pentru utilizarea de zi cu zi sau călătoriile în familie, Bigster încorporează numeroase dotări de confort și se remarcă printr-unul dintre cele mai bune spații interioare din segmentul său, precum și prin cea mai mare capacitate a portbagajului.
2022: NOUA IDENTITATE A BRANDULUI
Logo nou, culori noi, o gamă complet reînnoită, cu mai multă modernitate și mândrie, pentru a reafirma mai bine promisiunea noastră de simplitate, robustețe și accesibilitate.

Vrei să afli mai multe despre Dacia?

Dacia en [pays]
Dacia în Moldova
Dacia - Valeurs
Filosofia Daciei
Actualités Dacia
Știri despre Dacia